heldum

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Jobbfest

Av Nina - 24 april 2010 12:40

Oj, vilken sovmorgon det blev imorse! Vaknade först före sju av att jag hade ett barn liggandes tvärsöver sängen och sen kom det ett till, men dom tog M med sig och gick ner. Sen vaknade jag vid halv nio av världens liv nedanför trappen. Skulle tro att det handlade om att lillasystern förstörde för storasystern, det händer rätt ofta numera. Tänkte stiga upp då men skulle bara blunda en liiiten stund till...det blev visst två timmar!

Hade i alla fall en super trevlig kväll igår. Maten var jätte god och jag tror nog dom flesta åt sig alldeles, alldeles jätte mätta. Lyckades vinna ett paraply också! Och så fick jag ett sms på vägen hem om att vi vann musiktävlingen. Hann just så pass avsluta den innan jag for, men missade genomgången av den. Kunde däremot inte bräcka Gerd som fick äran att bli festens största pucko, men jag kämpade starkt! Sen vem som hade bäst sug, mest sex mm det förtäljer jag inte här  .  Nånting annat att berätta… Jag och Helena har snälla pappor som såg till att vi kom oss hem, jag lyckades skrämma slag på Dexter – lyckligast var han nog när jag for   och är det någon som undrar så kan Helena informera om hur blomvatten smakar – skulle råda alla festarrangörer att inte använda vinkaraffsliknande blomvaser och sedan ta bort blommorna! Elin körde kvällen till ära en väldigt liten bil, sitt inte bredvid Märta vid livekryss – i alla fall inte utan hörselproppar, GRATTIS alla 50- och 60-åringar och avslutningsvis undrar vi fortfarande vem som stal Marias vin??? Hmm...

 

Kan intyga att vinhållaren på bilden inte var den riktiga vintjuven!

 
 
Johanna

Johanna

24 april 2010 17:20

Haha..vilket askul inlägg! Tur du hade som fick sova, själv var man uppe redan kl.7, fast ja tvingade Dexter sova till kl.8=) Ha en skön lördagskväll! Hälsa familjen. KRAM

http://abeautifulmess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 3 mars 2013 09:54

Till att börja med fick vi besök av nära vänner som vi inte träffat på jätte länge. Mysigt och lugnt med mat, hockey och mello. Sen ringde min bror och kvällen fortsatte. Kanske inte exakt som den brukar fortsätta med min bror. Strömmen hade farit ...

Av Nina - 1 mars 2013 09:11

Har inte lämnat sängen än. På fb skrivs det om snö, men jag tycker det ser ut som om solen skiner in utanför sovrummet. Har varit rejäl blia ett bra tag, så det känns tungt om vintern ska ta sitt grepp igen. Jag vill inte byta ishackning mot snöskott...

Av Nina - 1 mars 2013 09:06

Igår gjorde jag nått jag aldrig gjort förut. Chanserna att lyckas känns som minimala, men jag håller alla tummar och tår för det vore riktigt nice. Kanske berättar mer en annan gång......

Av Nina - 26 februari 2013 13:37

Tog tag i saken och anmälde jag och Bazinga på hundkurs. Igår var första träffen. Hahaha, hon är ingen koll när det är massa annat som distraherar. Men jag måste säga att jag märkte en liten skillnad bara från början till slutet. Nu har vi lite hemlä...

Av Nina - 9 februari 2013 08:18

Förundras över barns förmåga att tillfriskna. Saga kräktes helt plötsligt i torsdags eftermiddag. 3 ggr inom en timme där hon inte fick behålla en endaste liten droppe vatten. Det vände och kom upp på en gång. Sen låg hon i ca 3 timmar utslagen i sof...

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards