heldum

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nina - 29 oktober 2011 06:43

Jepp, nu är det dags igen. Och jag är så trött. Skulle helst vilja sova vidare, framförallt därför att kidsen fortfarande ligger och sover. Det är väl typiskt när man själv måste stiga upp. Får se om jag får mig iväg innan dom vaknar, men det är tveksamt. Den yngre brukar sova lätt den här tiden, så när jag ska börja göra mig klar på toaletten så gissar jag att det inte dröjer länge innan hon hörs ropande från sin säng.


Ha en trevlig ledighet, ni andra som får ha en sådan! 

Av Nina - 27 oktober 2011 12:16

I sann MacGyver-anda blev en fönsterlampa till för nån vecka sen. Jag använder sällan saker till dess normala användningsområde och nu har jag upptäckt spikbandets optimala funktion för runda föremål. Man kan väl kalla den här för en test, för jag håller nu på med andra - utvecklade idéer med samma material.


    

Av Nina - 27 oktober 2011 12:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 26 oktober 2011 17:45

Åsså har tandfen besökt huset för andra gången.

Av Nina - 20 oktober 2011 09:44

Läste farsdag nånstans nyss å just det ja, när är det?

Av Nina - 10 oktober 2011 09:13

...idag är gå till doktorns dan. Hurra hurra hurra


Njae, kanske inte så peppad. Men jag är nöjd att jag fick tummen ur och bokade tid. Nu ska jag bara idag komma ihåg att få tummen ur för att boka tid hos frisör. Annars tar jag saxen själv. 


I veckan ska jag lyckas få mig till stan och shoppa lite också. För på lördag är det fest, en efterlängtad fest, och jag är riktigt peppad. Men nu ska jag återgå till förberedelserna för just denna fest. Ska testa nånting nytt. Känner bara en som är proffs på just detta så vi får se om hon godkänner det på lördag. Hon har i alla fall vidrört den ena ingrediensen så förhoppningsvis ska det föra tur med sig på vägen.


För övrigt får jag önska er en fortsatt trevlig och regning måndag.

Av Nina - 6 oktober 2011 09:10

Såg ett klipp och började genast drömma mig tillbaka till det ljuva (???) 90-talet, i alla fall gällande denna serie. Hur kär var man inte?!?!



Och vilken present fick jag inte på min 30-års dag i fjol av bästa vännen!

Av Nina - 5 oktober 2011 11:18

Har suttit här och gjort lite småfix på bloggen. Då det har kommit till min kännedom att högerklick inte fungerar som det ska så kommer jag hädanefter att lösenordsskydda vissa inlägg. Det kommer inte att bli alla, men vissa inlägg med bilder framförallt som jag inte vill ska spridas vind för våg. Så vill ni ha lösenordet till dessa inlägg får ni maila eller ringa  eller sms:a eller hoppa på mig på jobbet eller på nått sätt kontakta mig :)


hedlund_nina@skemail,se

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards