heldum

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Nina - 4 oktober 2011 11:31

Nej, jag är inte gravid! Börjar med det så var det sagt. Mange säger NEJ, jag är kluven och alla runt omkring går med putande magar eller föder barn. Ungefär varje vecka senaste tiden har vänner och bekanta gjort besök på förlossningen. Jag hade ju bestämt mig, men hur sugen blir man inte av allt detta. Men vi och vänskapskretsen är väl i den perioden i livet helt enkelt. I fredags kom senaste beskedet, en jag jobbar med väntar tvillingar! Hur häftigt är inte det?!?!?!

Av Nina - 4 oktober 2011 11:10

Nu är jag less. Den tränger sig på i tid och otid. Och den kräver starkare och starkare motmedel. Igår hjälpte inte Treon fullt ut. Det finns mängder av faktorer jag kan tänka mig och jag försöker ta bort dom riskfatorer som jag har möjlighet att göra. Idag ringde jag ändå hc för att få en tid. Jag vet inte vad dom kan göra, men bolla lite tankar och idéer om inte annat. Sen finns det ju en del ämnen man som kvinna ibland får för lite av, så det blir lite provtagning också. Apropå provtagning så ska jag nu äntligen också ta itu med det jag tänkt i flera år. Nämligen kolla sköldkörteln och hypotyreos. Mamma har det, alla hennes systrar har det och skulle jag ha det så skulle det ju förklara en del. Men jag får först och främst vänta till på måndag så får vi höra vad farbror doktorn har att säga.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards