heldum

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nina - 27 oktober 2012 23:51

Nysaaben började ryka på väg till jobbet här i veckan. Illa, illa! Lika mycket som jag älskar när bilar går som dom ska, hatar jag när dom inte gör det! Så till på tisdag står vi med bara en bil igen.

Av Nina - 27 oktober 2012 20:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 19 oktober 2012 09:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 19 oktober 2012 08:57

Ingen förskoleklass för S så äntligen får jag ligga kvar och dra mig. Det var ju ingen hysteri heller när M for till jobbet så inte förrän 7:50 blev det liv i luckan. Då satt det en 3-åring på toan nere och skrek "Ja ä klaaaaar". Men det fanns ju inget som hindrade att skynda sig upp i sängen igen och dra sig. Nu leker den äldre i rummet bredvid och den yngre sitter klistrad framför Pippi. Magen börjar göra sig hörd så frukost skulle faktiskt sitta fint snart.

Av Nina - 18 oktober 2012 10:55

Sett två såna där romantiska filmer senaste tiden och måste säga att båda två varit en besvikelse. Alldeles för mycket mörkt och dystert och vid filmernas slut har jag suttit där som ett stort frågetecken. Nä, alldeles varmt i hjärtat ska det ju bli.

Av Nina - 18 oktober 2012 10:51

Jag vet inte för vilken gång i ordningen.

Av Nina - 16 oktober 2012 13:34

Hittade igen en gammal skiva med olika musiktävlingar. Så jag sitter här i soffan, ser snöflingorna dala ner från himlen och bli till vatten på marken, medan jag testar mina kunskaper.

Av Nina - 15 oktober 2012 18:27

Jepp, var ute och cyklade i helgen. Riktigt trevligt trots väder och vind. Det blev ju som lika för alla så alla såg för eller senare ut som dränkta katter =) Vi hade tur med för- och varmrätten som hamnade rätt nära varandra. Sen hade vi efterrätten hemma. Vilken tur att jag är stort Apoliva-fan då Apotekets chef kom hit =) Avslutning på Lanternan med dj och dans.
Lagom till hemfärden fick en klok kvinna igång mitt cykellyse, men ponchon och reflexvästen satt redan på så jag syntes då. Jämfört med ditvägen så såg vi även grusvägen längs älven på hemvägen. Skönt att slippa leva på: "Hamnar du i älven har du cyklat för långt utanför".

Ni ser ju vem kvällens linslus var...

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards