heldum

Alla inlägg under april 2012

Av Nina - 22 april 2012 20:18

Besökte Byggmax idag och införskaffade lite virke till ett nypåkommet projekt. Sen fick jag dessutom tillfälle att pyssla på med detta i garaget nån timme. Att gersågen gav upp kom som ett litet bakslag tills jag löste problemet med en annan såg. Jag får tacka min käre far som fortfarande inte hämtat sina maskiner härifrån. Har en bra bit kvar på bygget, men kom mig en bit idag iaf och ser peppat framemot nästa lilla tidslucka i vardagen.

Fan

Av Nina - 18 april 2012 09:26

Det behövs inte mycket för att rucka på livet till det sämre. Sömnbristen är alltid påtaglig och behöver bara en liten, liten vindpust för att göra sig markant synlig. Så mer än en liten vindpust och runt 15 cm blötsnö räcker gått och väl för att få mig att vilja skita i allt, krypa ner under täcket igen och bara gråta....

Men man får inte alltid som man vill i livet då det finns andra små liv som hela tiden pockar på ens uppmärksamhet. Det är bara att bädda sängen och fälla tårarna medan man tjurig skyfflar, trycker och kastar snön åt sidan. Det spelar liksom ingen roll att snön definitivt kommer att försvinna så fort vårsolen kikar fram igen eftersom den fortfarande vräker ner och vardagen fortsätter ändå.

No

Av Nina - 16 april 2012 13:49

It is just one of those days

Av Nina - 13 april 2012 13:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 3 april 2012 11:40

Om man skulle kolla min hormonnivå just nu skulle jag tro att den skulle gå i topp flera gånger om. Mensen är på antågande och helst borde jag flytta ut i en stuga långt ut i skogen.


Så snälla gud, som tydligen föraktar oss kvinnor så pass mycket att vi måste lida både före och under mensen, kan du ge mig den nu. Inte för att det är den roligaste presenten, men för min mans skull (som jag antar att du tycker bättre om) och för mina barns skull som antagligen skulle tycka att stämningen i huset blev lite trevligare...

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards