heldum

Alla inlägg under mars 2011

Av Nina - 31 mars 2011 21:36

Need to say no more...


       

I FINAAAAAAL!!!!!

Av Nina - 30 mars 2011 16:56

Har lyckats sy en del dom här dagarna. Allt i massa blommor. Två nya grytlappar och en ny kökshandduk. Mysigt!

Av Nina - 30 mars 2011 16:53

Kände mig helt återställd idag, men fy vad slut jag är i kroppen ändå. Allt gick bra tills jag och S gick ut efter lunch. Benen kändes som blyklumpar och sen har jag inte riktigt återhämtat mig. Nu ska jag bara ta itu med middagen och sen sluta upp med A...ja, nånstans. Måste ringa henne. För kl 18:30 blir det att krypa ner i en biostol och slappa.

Av Nina - 30 mars 2011 07:22

Vet inte vad jag hade för skit i måndags, men det har då gått över idag. Blev 4 toalettbesök och sen var det över med det, men jag blev helt knäckt och sov stora delar resten av dagen. Igår hade jag fått tillbaka aptiten, men magsäcken brann och jag gick med kraftig magkatarr hela dagen. Idag känns det då som vanligt igen, än så länge, för jag har inte stoppat i mig någon frukost än. Men jag känner inget obehagligt sug i magen. Ingen annan verkar då ha blivit smittad heller...peppar, peppar! Så idag tar vi itu med veckans planer.

Av Nina - 30 mars 2011 07:11

Nattens dröm handlade om nå kackelackliknande kryp som sprang omkring och bet, framförallt mig. Om ni vill veta informationen jag fick fram i drömmen så var det inga riktiga djur utan dom föddes fram ur en speciell växt. De kunde bita människor upp till två gånger och dog sedan ut. Betten var inte farliga, men kliade och blev variga sår. Krypen "klackade" i lätet när de gick fram, men var helt ljudlösa när de sprang. Om man dödade dom så spred de en röd tunn vätska.


Fatta paniken innan jag hade lyckats ta reda på all fakta  


Då var det värre härom natten när jag drömde om jordens undergång, nära undergång var det i alla fall. Då snackar vi panik när jag vaknade och det sista som hade hänt i drömmen var att vi hade tappat bort S! Pju, då mådde jag rent illa när jag vaknade. 

Av Nina - 28 mars 2011 09:53

Vaknade imorse och har sen suttit på toaletten med jämna mellanrum. Mår inte illa, men jag får inte i mig mat och magen kör på. Vet inte vad det är? Det enda ovanliga jag stoppade i mig igår var en halv kopp kaffe för huvudvärken. Det brukar visserligen sätta igång min kaffeovana mage, men det tog ju 12 timmar innan det hände nått. Magsjuka? Nej! Sånt förnekar jag :) Väntar just nu på att M ska få sig hem från jobbet, för det är trots allt inte lätt att roa de små när jag samtidigt helst skulle vilja sitta på dass hela tiden. Nej, låt nu detta vara snabbt övergående för jag hade verkligen inte planerat för detta denna lediga vecka. Har längtat så efter kidsen och efter vårat mys så tänkte jag ta itu med mitt senaste syprojekt. 

Av Nina - 26 mars 2011 19:29

Ja, jag måste få sportnörda litegrann för just nu hatar jag! Jäkla slutspelsomgång som helt plötsligt bestämmer sig för att ändra dagar och förstöra hela min planering. Istället för att tajma matcherna på lediga dagar så får jag snällt sitta där på jobbet. Idag gick den i alla fall på tv4 och sen hann jag hem till 3:e perioden, men imorgon...ja då går den på canal+ och jag jobbar exakt samtidigt. Jäkla tur att dom ändå vann idag så att det inte skulle vara avgörande för Luleå redan imorgon. Men blir det en 7:e avgörande nästa lördag då är det bara för jobbet att bevilja semester! 

Ja, jag är sportnördig och jag älskar det! Älskar att hata och få ut så mycket aggressioner ur denna lilla kropp. 

Av Nina - 25 mars 2011 13:03

Tittade i veckans reklamblad och hittade både en 3 meters matta och tapeter. Vi behöver inte alls tapeter men jag bestämde just där och då att vi ska tapetsera om i tv-rummet...får se vad den andra tycker om det :) Men en 3 meters matta har vi letat länge att ha i köket, så jag måste kanske fara förbi i helgen och titta hur dom verkar i material och kvalla. Priset var ju ok så då är väl kvallan därefter, men min filosofi om mattor är att de ska vara billiga så då är det bara byta ut när man är less. Dessutom vet man aldrig vad kidsen hinner kladda runt på dom. 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards