heldum

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Nina - 5 oktober 2011 11:18

Har suttit här och gjort lite småfix på bloggen. Då det har kommit till min kännedom att högerklick inte fungerar som det ska så kommer jag hädanefter att lösenordsskydda vissa inlägg. Det kommer inte att bli alla, men vissa inlägg med bilder framförallt som jag inte vill ska spridas vind för våg. Så vill ni ha lösenordet till dessa inlägg får ni maila eller ringa  eller sms:a eller hoppa på mig på jobbet eller på nått sätt kontakta mig :)


hedlund_nina@skemail,se

Av Nina - 5 oktober 2011 09:37

Satt och läste Hockeybloggen igår på Norran och följde en länk till Fredrik Wargs blogg. Har vetat att den funnits, men inte tänkt så mycket mer på det. Fortsatte vidare och hittade även David Rundblads blogg. Båda skriver via norran med uppdrag att typ beskriva hockeyn och livet i KHL/NHL. Jag fann faktiskt båda deras bloggar ytterst intressanta, vilket nog beror på att jag alltid tyckt att båda dessa människor varit intressanta som personer. Warg spelar för fullt i KHL, och nu följer jag med spänning hur det ska gå för en av mina favoritspelare att ta plats i NHL. Trots att han i media varit nedpetningshotad länge så är han nu kvar bland 7 backar (eller var det 8) och det ser ändå ljust ut. Premiären är ju snart. 


Ja ja, nog om hockeysnacket....nästan....SAIK lyckades, trots kasst spel, igår vinna med 4-2 mot Djurgården. 


Och ni som vill läsa ovan nämndas bloggar så finns dom på:

norran.se/fredrikwarg/

norran.se/davidrundblad

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards