heldum

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Nina - 7 april 2010 10:35

T är förkyld! Har varit det ett par dagar då snoret bara runnit. Nätterna har väl varit si så där med flera uppvaknanden, men hon har tack och lov inte varit tät. Inatt var dock ett undantag. Hon vaknade vid 03 och var fruktansvärt arg. Hon ville ha tutten, men kunde ju inte ha den i munnen eftersom det inte gick att andas genom näsan. Så jag tog upp henne och direkt öppnades näsan, men så fort jag la ner henne igen blev det tätt. Efter en halvtimme med en massa läggningsförsök så var ju hon så klart klarvaken och jag var mer död än levande. Så jag sparkade upp M istället som fick ägna resten av natten nere på bottenvåningen med lilltjompan. Hur det gick?...Det vet jag inte riktigt...vi har inte hunnit prata så mycket på morgonen, jag vaknade kl 8 och då låg dom och sov på soffan så jag skickade upp M och tog över på bottenvåningen. T vaknade direkt han gått upp och har vägrat sova sen dess, M sover fortfarande och han får väl sova tills han vaknar.

 

Hängig lilltjej!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards