heldum

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Nina - 14 april 2010 08:50

Har aldrig tyckt om den där meningen. Har sett det en gång tidigare, jag blev inte glad då och blev definitivt inte gladare nu. Det brukar nämligen inte båda särskilt gott. Enligt mig är datorer och bilar sånt som bara ska gå och INTE börja tjafsa! Brukar vara rätt duktig på att dubbelspara bilder och sånt på en extern hårddisk, men det gör jag ju inte varje dag så oron över hur många kort som eventuellt försvunnit var väl den största. Tack och lov hade jag senast sparat i januari, så det var ju "bara" 2,5 månad sen. Har man dock en tjompilompa på 8 månader (och föresten grattis lillhjärtat på 8-månaders dagen igår!) så är 2,5 månad rätt lång tid och mycket dokumenterat i bilder. M kom i alla fall hem och lyckades få igång eländet i nått läge (som jag inte kommer på nu vad det heter), så fram med externa och sparade resterande bilder och annat av värde. Sen fick den gå igenom en del operativa ingrepp så får vi väl se om den har tänkt att återhämta sig eller om döden är nära. Hade däremot tänkt komma med lite bilder här, men eftersom den externa inte befinner sig just här där jag sitter så orkar jag inte hämta den och fixa med det just nu, utan det får bli vid ett senare tillfälle.

Men nu ska jag gå och dokumentera lite mer i bilder då. Som sagt blev lillhjärtat 8 månader igår och far numera runt i hela huset krypandes på rumpan, fötterna, knäna, ja lite av varje helt enkelt, men funkar gör det tydligen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards