heldum

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Nina - 13 april 2010 08:39

Nej, dessa målar fingrar kunde inte låta bli ändå. Jag har länge gått och intalat mig att jag SKA INTE förrän till sommaren och bara för någon dag sen så påpekade M att visst ska vi vänta med att måla där inne och det höll jag ju med om. Men så igår så tänkte jag att bara lite färg kan jag ju börja med...Det blev två hela väggar. Har ju dock de andra två väggarna kvar, men det är så mycket krimskrams på dom så det känns mest jobbigt för då måste det skruvas ner en massa. Fick ju höra rätt fort igår vad jag hade gjort och lär nog få höra det rätt många gånger till i framtiden :) men när jag får en idé är det ju så svårt att låta bli...för jag har en idé med det rummet och därför ville jag ju sätta igång litegrann i alla fall. Med dom här små har jag lärt mig att allt tar betydligt mycke längre tid än beräknat och det är bara att vänja sig vid de korta tillfällen man får. Två helvita väggar blev det i alla fall och rummet blev verkligen ljust!

Börjar få lite ordning på grejerna där inne också, men just nu är det stora dilemmat alla dessa tyger...och NEJ jag ska inte kasta dom...dom kan ju faktiskt vara bra att ha sen...Tror däremot jag måste prioritera bort lite andra grejer som finns i den stora garderoben så kanske jag kan göra några tyghyllor där. Just nu har jag en full kista, en full tvättkort, en full kartong åsså lite smått utspritt på olika ställen. Tänk om man skulle kunna lyckas att få samla alla dessa tyger på ett överskådligt ställe, då kanske jag skulle hitta dom när de väl är bra att ha. Men det är bara en dröm just nu och jag vet som sagt inte riktigt hur jag ska lösa det. Vågar inte vara och nalla ur M:s garderobsytor heller...det har jag gjort förut och jag brukar få höra det lite då och då.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards