heldum

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Nina - 28 september 2010 17:02

Målade golvsocklar - check

Fastspikade golvsocklar - check

Målade garderobsdörrar - check


Fick dessutom erbjudande idag om att åka till IKEA på lördag...men vem jobbar...jo, jag. Finns massa saker jag skulle vilja handla till ungarnas nya fräscha rum!

Säg till om det är nån annan som vill åka. Systerdotterns klass anordnar en resa dit och dom behövde mer folk.

Av Nina - 28 september 2010 10:12

Efter en varm och skön sommar är det bara att inse att hösten är här med alla dess förpliktelser. I veckan avverkar vi föräldramöte för både Tuva och Sagas dagis.

Av Nina - 28 september 2010 10:07

Måla golvlister...eller socklar. Brukar få höra att jag alltid säger fel. Det må inte vara särskilt kul att måla dom, men det blir ju fint efteråt och när dom väl sitter på plats är det värt att ha gjort det. Speciellt om saker runt omkring också ska måla, för annars blir det så uppenbart att socklarna inte är så vita som dom borde.

För övrigt har jag nyss tvättat fönstret i kidsens rum och hade tänkt börja måla fönsterkarmen också, men då blev det lite väl många barnhänder runt benen, så jag la det projektet åt sidan för en stund. Får se om det också hinns med under Tuvas sovstund...

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards