heldum

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Nina - 5 september 2010 17:31

...är det enda jag har sett i helgen. Nu är jobbet i full gång igen och efter natt två är man rätt varm i kläderna. Har dessutom klarat mig bra från extrem trötthet, då jag verkligen fått möjligheten att sova. Det var nog bra att börja med helgen ändå, ingen stress att hinna upp och hämta på dagis, laga middag osv. Nu får vi bara se hur inskolningen fortskrider för Tuva som blev sjuk natten mot lördag. Hade bara väntat på att inskolningssnuvan skulle komma.

Hade visserligen vissa upplåsningsproblem första natten, men det löste sig ju. Hittade nämligen INTE ID-kortet. Natt två hade jag återfunnit det, men då hade jag lyckats rackla bort nycklarna jag hämtat ut första kvällen! Ja, ja, dom återfanns dom med efter lite mer intensivt sökande. Så förhoppningsvis kommer jag felfri till jobbet ikväll. Överpeppad kan jag väl inte säga att jag är, men det är väl helt okej att få komma igång igen. Nätterna har varit upp och ner. Inte överjävliga, men inte särskilt lugna heller. Sammanlagt har väl dom flesta sovit bra, men jag tror dom satt upp scheman och har gått i skift istället, så benen på mig gick hela förra natten. Eller både mina och sköterskans ben gick hela natten. Stackarn som fick kämpa med både de röda och de blå.

Så nu väntar den tredje och sista natten för den här svängen och jag, U och  Y ska kampera ihop. Det blir nog alldeles toppen. Y brukar ju också kunna vara överallt så vi får avlösa varandra.

Och nu kom pizzan in genom dörren! Yeeees  :)

Av Nina - 5 september 2010 17:29

Båda två har varit likadana. Fegskitar och sen släpper dom allt och går all in.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards