heldum

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Nina - 15 september 2010 18:08

Har väl inte sovit så dåligt idag, men jag är såååå trött. Skulle lätt kunna lägga mig och sova ett tag till. Men man vill ju gärna mysa me tjejerna också innan de ska isäng (säger jag och sitter här vid datorn). Samma sak igår. Så börjar ana att jag egentligen behöver sova längre än till 16, vilket jag innan barnens tid alltid gjorde, men jag vill ju samtidigt inte ha dom på dagis hela kvällarna. Speciellt när jag vet att T brukar bryta ihop av hunger vid fyra-halv fem. Så det blir att kompromissa med sömnen. Brukar vara stenhård med att få min sömn när jag jobbar natt, men som vanligt gör man ju allt för sina älsklingar.

Nu är det ialla fall sista natten, så förhoppningsvis ska jag ta mig igenom den också. Så sov gott ni alla som får göra det inatt, så ska jag tänka på er som måste upp när jag får gå och lägga imorgon bitti :) För jag tror rent det är det bästa med att jobba natt.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards