heldum

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Nina - 18 augusti 2010 21:19

Har suttit med min NYA, ja sprillans nya, symaskin! Tihi, så skoj!


 


TACK kära familj!

Av Nina - 18 augusti 2010 09:57

Förkylningen håller sakta men säkert på att ta greppet om min kropp. Jag protesterar högljutt men den verkar inte bry sig särskilt mycket om min åsikt. Idag känner jag mig allmänt sliten och magen har kajkat helt. Ändå måste jag packa ihop och dra mig mot stan. Saga har jag lejt bort till mormor, för att hinna göra så mycket som möjligt, men vi får se hur mycket jag orkar.

- Fixa nytt körkort

- Kolla ny symaskin som jag fick i 30-års present av kära familjen

- Ohlssons tyger och se om jag kan spendera ett antal presentkort jag fick av kära vänner.

- Hitta klänning till helgens bröllop

- BVC för T

Gruvar mig mest för körkortsdelen. Förnyade det i december ifjol åsså går jag och byter efternamn...bra Nina :) Hatar att ta kort till sånt där. Mer peppad på symaskin och tyger. Hoppas bara att den yngre förstår mina planer och sover så gott medan jag fixar det där. Dock säger erfarenheten och så kommer fallet icket att bli...

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards