heldum

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Nina - 12 augusti 2010 17:13

Vaknade 03:30 och insåg att jag varit 30 i hela 30 minuter. Fick för mig att slå på tv:n och kämpade mig igenom några minuter av Survivor på 4:an innan jag pang somnade om. Vaknade sedan av ett ryck efter en marddröm 08:15. Var jagade av både en björn och en älg. Av någon anledning hade dom enats mot mig och jag skulle nu bara ätas upp. Taskigt tycker jag! Skickade ett sms ner till M som jag förstod hade tänkt låta mig sova betydligt längre än så. Men jag hade ingen lust att ligga och bara vänta i 1-2 timmar och ner ville jag inte gå. Man fyller ändå år bara en gång per år. Hörde lite dunsande där nere innan de kom sjungandes med blommor och paket :)

Serverad frukost vid bordet :) Full valfrihet att göra vad jag ville :) Ut i garaget :) Leka med min nya alldeles egna leksak :) Fick en slipmaskin...mmm...älskar sånt! Slipade allt jag hittade, men blev faktiskt klar med en hylla jag påbörjade för evigheter sen. Tog tårtan och drog till morsfars. Tror jag ska införa att fara till andra och fika på födelsedagen. Bara att sätta sig vid bordet och sen gå därifrån. Ganska sjukt att den som fyller år oftast först ska stressa arslet av sig med bak och grejer, sen ska den som fyller år mest springa runt som en yr höna och se till att allt finns framme och plockas bort. Nej, hatar sånt. Impulstur till schtaan och hämtade korten från bröllopet. Tillbaks och hämta barn och nu kom just kocken in och sa att köttet börjar vara klart. Har inte behövt göra mycket jobbigt idag :)...än så länge. Tror jag fortsätter fylla 30 imorgon också...men då är det ju Tuvas tur att fylla ett så då är det bara att återgå till det normala med slita arslet av sig och se till att allt finns framme!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards