heldum

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Nina - 3 augusti 2010 20:05

M tog barnen och drog till stan, vad kunde då jag tänkas hitta på när jag äntligen bara fick vara helt själv...jo jag satte igång och städade lekstugan! Ja, det kan man ju också sysselsätta sig med när man har svårt att sitta still. Ut med allt och då tänkte jag att det var lika bra att börja måla om (som vi tänkt göra nångång). Slet lister och skruvar och krokar och sen kom dom andra hem igen. Så S hjälpte mig att måla. Jag tog finliret runt fönster och dörrlister medan S gick lös på ena väggen. Roligt när hon kan hjälpa till och det inte gör så mycket om det skvittrar lite här och där. Solen sken ju trots allt ute så det blev en del utejobbande också med sorterande av alla trasiga köksgrejer i plast, men det passade jag verkligen på att göra innan de andra kom hem, för göra sånt med S - det är omöjligt!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards