heldum

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Nina - 15 augusti 2010 22:07

Ja, vilken dag och kväll...helt underbar! Innehöll både det ena och det andra. Sommar å VÄRME! Vilken ljuvlig kväll! Ballonglöpning av vissa herrar i sällskapet. Skulle gärna vissa bilden, men tänkte att dom kanske vill avgöra det. Presentöppning. Både frivilla paket och kanske mindre frivilliga erbjudanden. Men jag och Rigge tyckte det var toppen. Dansträning. Rökträning ( i alla fall hur man ska undvika röken). Tårtkrig! Pusskalas. Uppdrag. Alkohol. Onda tår i blöt trapp. Besök av pappa. Älskarinnor. Skjuts av Patrik. Turka. Förkylningar. Magkatarr. Asgarv. Fotografering. PARTY! Och massa massa mer...

 

Snart påväg att lämna huset

  Presenter

 

    Som vi har väntat...:)

  Pusskalas

    Skål!

  La familia

  Pappa och älskarinnan :)

      

Grymt peppad Touse!


Sen går visst meningarna isär. Enligt Mange var vi hemma 03:30 men jag låg i sängen klockan 03. Hmm??? Kanske ska kolla vem det egentligen var som satt bredvid mig i Anna och Patriks bil :) Någon som har svaret?


TACK ALLA!!!! För att ni ville fira mig och Rigge och göra kvällen super kul och underbar!


PP. Vaknade väl äntligen till därvid 16-tiden i afton, så nu känner jag mig ju nästan som människa igen DS.


Av Nina - 15 augusti 2010 21:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards