heldum

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Nina - 14 augusti 2010 16:40

Visste ju att nått skulle hända ikväll. Hade kollat med M och ingenting skulle ske under dagen. Trodde faktiskt på honom och jag vet inte om han visste så mycket eller om det var han som tvär raggade ihop några. Nu sitter jag i alla fall här i T&P's soffa med datorn i knät och väntar på pizzan. Jag hade ju bestämt stranden med Annika och syrran skulle ju på folkrace. Det trodde jag stenhårt på! Därför blev jag desto mer förvånad när just dom två tillsammans med Therese kom inklampandes i huset med öl, klänning och skylt. Hahaha...Så det blev schtaaaan. Först Erikslid (pulkabacken) och plocka blommor. Jag hade lätt kunnat konkurrera ut blomsterslottet med mina sex superfina buketter. För sen lyckades jag t.o.m sälja dom på stan. Gick först lite trögt och insåg att yngre människor faktiskt har mer humor. Slut tog dom och för pengarna kunde jag inhandla lite smått och gott på gröna lyktan. Så nu sitter jag som sagt här och inväntar käket och sen bär det väl iväg till det som jag egentligen hade väntat mig denna dag...

So long my friends

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards