heldum

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Nina - 18 mars 2012 19:00

Vad jag riktigt pysslar med går i perioder och ibland står symaskinen orörd i flera månader. Men efter förra månadens Stockholmsresa med sydd klänning kom suget tillbaka och inför helgens "gröna" fest blev det ytterligare en klänning. Det är så otroligt kul att få idéer och sy till tillfällen som erbjuder klädsel som jag kanske inte skulle ha annars till vardags.


 

Allteles 10-års jubileum i Stockholm

     

St Patricks tema

Av Nina - 18 mars 2012 18:30

En sväng till Umeå i helgen och övernattning hos kära, efterlängtade vänner. Fick äntligen se och hålla denna lilla, nätta, otroligt söta Naima. Anledningen att vi åkte dit just i helgen var att vännerna hade styrt ihop en St Patricks fest i äkta irländsk anda =) En kul kväll som gick åt det gröna hållet på många sätt. En rolig idé som jag hoppas upprepas fler gånger på det ena eller andra sättet. Trevliga människor och många, många skratt. 


 

Man kunde som sagt ana ett visst grönt tema


 

Värdparet


 

Jag å älsklingen


 

Jag vet inte vad vi riktigt sysslade med...

 

...men tillslut såg vi ju något så när vettiga ut (vilket ganska snabbt barkade iväg igen)


 

Mange och Robert i kilten


En kul kväll som dessvärre slutade i återkommande feberfrossa för älsklingen. Stackarn! Nu hoppas vi att han ska få bli frisk snart.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards