heldum

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Nina - 1 mars 2012 09:10

Det vet jag inte riktigt än. Mulet är det ute, men S vill gå ut sen idag (det är plusgrader ute) så det blir väl lite senare. Jag har en klänningidé till en "grön" fest i mars, men jag har inget tyg till det. Har flera idéer till lådor i ett skåp, men det är lite svårt att gå ut i garaget med dessa två små. Ibland funkar det om vi är ute allihop och det är så här milt, för då kan jag arbeta med öppen garagedörr. Då kan de komma och vara med som de vill. Har föresten många idéer som innebär garageaktiviteter. Fortsätta sätta om blommorna? Nja, vet inte om jag orkar dra igång detta storprojekt. Brukar ta fönster för fönster och passa på att skura fönstrena om dom är alldeles för jäkliga. Kan egentligen inte göra klart min garderobsrokad heller då det hänger på dom där lådorna som ska in i ett skåp. Göra upp eld i kaminen ska jag nog ta itu med först. Trots det milda vädret känns det lite hurvigt här inne och lite extra värme skulle sitta fint.

Just nu har jag en hoppla-hoppla här bredvid mig med hajsockar på händerna, batman tofflor och mössan på sne'. Den andra leker med degformar. Men jag ska ta och gå till dom och se om de har några bra idéer för dagen.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards