heldum

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Nina - 5 februari 2012 11:16

Nu har det nog äntligen börjat ge sig. Jag märker det på att hjärnan börjar komma igång. Under den första 1,5 veckan fanns inte intresse för nått annat än att ligga å helst sova då det gick. Men nu börjar idéerna och rastlösheten komma och jag måste ju ta det som ett tecken på tillfriskning. Situationen i sig är ganska frustrerande då idéerna sprutar och inspirationen är på topp, men kroppen har ännu inte riktigt kommit dit än. Oerhört jobbigt! Men jag har hittat en del saker som inte kräver särskilt mycket aktivitet som ändå tillfredsställer mitt behov alldeles utmärkt. Så i helgen när kylan trängt sig på som mest har jag tillbringat tiden på golvet vid kaminen med spikband, fisketråd och pärlor. En alldeles utmärkt sysselsättning när orken inte räcker till så myckt annat. 


PS. Bakslag i hostan som gjort sig mer påmind igen sen igår, men jag hoppas att den bara är på villovägar och snart hittar sin väg ut ur detta hus! DS

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards