heldum

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Nina - 1 februari 2012 08:43

Tycka vad man vill om fb, men det fungerar faktiskt perfekt för informationsspridning till en större skara människor. Då jag själv känner mig lite isolerad finns det ju andra som faktiskt befinner sig på jobbet och snappar upp vad som händer. Så på torsdag/fredag verkar domen falla för de utvalda som blir förflyttade. Förhoppningsvis får vi nått sorts tidsperspektiv då också eftersom vi tydligen inte fått något datum för intagningsstopp ännu. 

Så tack kära kollegor som håller mig underrättad så jag inte behöver lägga energi på att sitta och ringa runt varje dag.

Av Nina - 1 februari 2012 08:28

Dag 8 och visst hopp om liv. Jag har fått sova hyffsat och steg frivilligt upp för ca en timme sen. Att jag sen kände hunger och orkade sitta och äta en smörgås kändes som ett framsteg. Känner inte av nån magkatarr heller än så länge. Tror jag hostade sönder magmunsmusklerna härom dagen, I förrgår kväll och under gårdagen fick jag lida av detta utöver allt annat. För övrigt nådde jag nog (förhoppningsvis) botten igår. Då lämnade jag inte soffan många gånger. Inte fick jag komma till hc heller. Fick utskrivet mer Mollipect per telefon. Men jag lovade svärmor att åka dit om jag inte blev piggare idag. Än så länge känns det ju okej så jag avvaktar och hostar vidare. 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards