heldum

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Nina - 21 februari 2011 16:47

I afton får vi hem bilen igen, äntligen! Varit utan den i 1,5 vecka och jag har verkligen saknat den. Bilen vi fick låna drar bensin så in i f-n, så man får ju ångest att köra till jobbet. Har nu tankat den för 1500:- och ska väl i med en slant till :( Men snart så är det förhoppningsvis över. Nu återstår bara snacket med bilmäklar'n.

Av Nina - 21 februari 2011 07:47

Tillbringade mina lediga mitt-på-dagen-timmar igår hos bästa vännen. Åt och pratade. Men jag glömde ju fråga var dom hittat dom randiga kuddarna i soffan? MIO gissar jag, men undra om dom har nånting annat i samma färger. Vill ju inte köpa exakt samma lika som dom har :) Och hoppas kramtjejen kryar på sig!

Av Nina - 21 februari 2011 07:30

Kom hem igår, lite lätt slut i kroppen, efter en jobbarhelg. Mange redo att slå igång Solsidan. Hann just se det klart då det ropas "Pappaaaaa" från övervåningen. Jag kommer upp och möts av ett peppat litet barn som står och pekar medan hon säger "Oj" upprepade gånger. Jo, oj, kunde man ju säga. Där var det spya. Hon hade kräkts en gång mitt på dan igår, men sen blev det inget mer...förrän resten av natten då så klart. Känner mig nalta sliten idag, men hon som kräkts vaknade 06:10 och har fortsättningsvis varit lika peppad som igår. 


Ja, ja, bara gilla läget. Ska man bli smittad så ska man, annars så klarar vi oss väl. Det återstår bara att se. Morgonens vatten, 10 ml välling och hela festis har då hittills stannat kvar i magen på lilltjompan så det hurrar vi för.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards