heldum

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Nina - 6 februari 2011 21:32

Blev sittandes idag med nått jag absolut inte hade en tanke på att fördriva dagen med, men kul var det. Fastnade nämligen i alla gamla videoklipp från mobiltelefoner och kamera som finns på datorn. Eller alla har jag inte hunnit gå igenom, men många. Det är så himla kul att sitta och titta på alla dessa klipp från när Saga var liten och speciellt från 2007 då talet kom mer och mer. Att M lärt henne många konstigheter kunde vi också lätt konstatera :) Har nu samlat dom i en egen videoklipps mapp så dom lättare går att hitta åt bland alla tusentals bilder som är sparade genom åren. Lyckas jag nån dag ska jag ta och bjussa på några go'bitar.


PS. Man märker rätt tydligt hur upplösningen på videofunktionen förbättrats på dom här åren DS.

Av Nina - 6 februari 2011 21:23

M må ha vunnit över mig i Geni 2 gånger i helgen, men ikväll reducerade och kvitterade jag till två lika. Båda hade nämligen i tanke att duscha efter "Time out". Direkt när kamerorna slocknat blev det därför en rivstart från båda soffhörnen mot duschen. Jag insåg ju att mina trosor+bh+tunn långärmad+tjocktröja+mjukbyxor+strumpor+tjocksocka

r inte skulle hinna klå hans t-shirt+kalsonger+mjukbyxor (ja, ni som känner M, han hade faktiskt mjukbyxor på sig) så det blev helt enkelt så att jag slet det jag hann och kom först in i duschen med bh, byxor och strumpor på. Han tyckte visserligen att det var fusk och det skulle man ju kunna tycka. Så för att riktigt få äga denna kväll i alla fall slog jag igång vattnet (som är ISKALLT i början) och hoppade ut. M kunde inte göra detsamma lika fort då jag hann ut före och duschöppningen är inte så stor. Han må tycka jag var ren evil, men det är ju inte för intet (eller hur man nu säger) man är syster till Miss Evil!


Helgens resultat: Magnus - Nina, 2 - 2

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards