heldum

Alla inlägg under januari 2011

Av Nina - 19 januari 2011 10:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 16 januari 2011 17:53

Jag behövde inte tillbringa helgen kräkandes, S har istället gjort det =( Idag är hon dock tillbaka i gängorna. Det märks för nu orkar hon bråka om det mesta igen. Hon är så mysig när hon är sjuk, då är det inget tjafs. Vi har iofs kommit på varför, jo för då får hon allt hon vill. Kräks hon och glass är det enda hon får i sig ja då får hon glass. Men sen kommer dagen då hon blir piggare och kan börja äta, då är det samma visa igen. Alltid detta krusande med maten och jag är så j-vla less. Det är som att hon ska ta igen dom dagar hon inte orkat bråka. Men förutom det så är det skönt att se att hon är på benen igen och det går åt rätt håll.

Av Nina - 16 januari 2011 12:02

  

Barnbyrån till lekrummet som tillslut blev klar i december
  

  

Senaste tidens lampdillen
Har många fler idéer i huvudet och fler behov av lampor, så gissningsvis blir det mera lampproduktion...

Av Nina - 16 januari 2011 11:41

  


Vi pratade lampor häromdagen i Bergsbyn och det var den här jag menade. Ser att den heter maskros så undra om jag och L pratade om samma lampa???

Av Nina - 14 januari 2011 07:42

...då skulle julen ut, men inte här för vi jobbade. Men idag ska jag göra ett ärligt försök att städa bort den...städa hela huset för den delen. Lustigt det där, vi har jobbat hela veckan båda två och ändå ser det värre än värst ut. Tror minsann det måste vara husmössen som varit på besök igen...

Av Nina - 14 januari 2011 07:38

Konstaterat fall av vinterkräken på jobbet i veckan, men 48 timmar senare var det fortfarande ingen annan som hade blivit smittad. Skönt! Nu är jag ledig i alla fall och hade inte tänkt ligga och kräkas på mina lediga dagar!

Av Nina - 14 januari 2011 07:30

Ja, det kan man lugnt säga...hon ringde till bilförsäljaren kl 06:30 imorse! Jag vaknade av att min telefon ringde och han bad om ursäkt att han inte hann svara när jag ringde :) Nog skulle jag ringa honom idag men kanske inte så tidigt... Vi bestämde i alla fall att vi skulle höras sen när han kommit till jobbet, där han hade uppgifterna jag behövde... hahaha


Bra jobbat T! Undra vad jag ska ge henne för lön??? Måste kanske diskutera igenom schematiderna också?!?!

Av Nina - 12 januari 2011 21:22

Mitt i Bamsesagan: "Åh mamma vad du är fin i håret med dom där klämmorna"...vidare i sagan: "Mamma, vad fin skjorta du har med dom där vecken och vilken tur att du köpte den så du slipper frysa"Bara att suga åt sig! Min älskade stortjej!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards