heldum

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Nina - 9 januari 2011 14:41

För idag rensar jag garderober och ordnar en helt egen garderober till att hänga in gardiner på galgar. Hatar nämligen att stryka dom...men nu behöver jag bara mer galgar   

Av Nina - 9 januari 2011 10:57

Nu står den äntligen här på gården och vi är några lappar fattigare :) men det var det värt! Äntligen en bil som klarar vinterväglag!

  


Av Nina - 9 januari 2011 10:34

Efter månader av sjukdomar hos de övriga i familjen började jag tro att ingenting skulle bita på mig, men ack vad jag bedrog mig. Igår fick det tillslut fäste. Vaknade med den där känslan att nånting störde i svalget. Dagen förflöt och det blev inte värre, men när vi igårkväll landade i soffan slog allting till. Feber och ond hals. Hade laddat för en myskväll, men jag tog mig inte ens igenom hela hockeymatchen. Direkt vi fått i säng ungarna slocknade jag i soffan, så så trevlig var jag. Vaknade idag med svullen och ond hals. Kämpade för att hålla tillbaka den onda hostan som låg och kittlade där bak i svalget och rösten var inte mycket till ljudstyrka. Dock ingen kännbar feber. Efter lite honungste har jag nu fått tillbaka lite röst och efter några hostattacker känns det lite bättre. Imorgon börjar en ny arbetsvecka och jag hade inte tänkt vara borta från den, men dagen får utvisa hur det blir med det. 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards