heldum

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Nina - 20 januari 2011 21:16

Fy vad hon kräks...eller försöker i alla fall. Är mest slem nu. Blev 4 svängar till här efter att hon somnat. Nu hoppas jag att hon får sova resten av natten och att det ger sig. Inatt blir det därför lite rokader i huset. S fick ta min plats och jag sover i tjejernas rum med T. Tur S har varit så duktig och snäll idag. Hjälpt mig och gjort (nästan) allt jag bett henne om =) Stortjejen!

Av Nina - 20 januari 2011 15:28

Då var det dags för nästa i familjen att börja kräkas. Hörde T gråta i vagnen och där låg hon full i spya. Har sen fortsatt ganska intensivt. Tur hon är glad däremellan, men en som är 1,5 förstår ju inte så mycket. T.ex att mamman helst inte vill ha hennes fingrar i mitt ansikte och i min mun. Hon har en trötthetsrutin som innebär urgröpning av ansikte och mun, omöjlig att stoppa, så chansen att jag ska klara mig är väl inte så särskilt stor. Lilltjompan. Trodde faran var över men dom där rackarns baciluskerna är ena rackare på att överleva. VAB:ar imorgon i alla fall och jag vet inte vad som är pest eller kolera för nu härjar visst vinterkräken fritt på jobbet också. 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards