heldum

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Nina - 30 januari 2011 10:01

Det nya försöket varade i en dag. Vaknade 03 nånting inatt att älsklingen bredvid rusade till toan...ja, då var det hans tur. Det fanns inget annat göra än att ringa jobbet och säga att det blir inget jobb idag. Jag är så less!!! Less på att resten av familjen aldrig få bli friska, less på att bara sitta här hemma och häcka och less på att måsta ringa jobbet och sätta nån stackare i skiten som måste ägna tid åt att snabbt hitta en vikarie (Förlåt Johanna om det blev du). Det är inte roligt och det tycker inte lönekontot heller. Jag hoppas för guds skull att det är samma bacill som härjar så inte kidsen ska måsta börja om med skiten. Tuva låg och sov i våran säng inatt när det bröt ut, men det blev snabbt utflyttning för både mig och Tuva. Återigen, tack och lov att vi bestämde oss för att köpa ny säng till ungarnas rum. Så nu väntar jag återigen på att eventuellt dratta dit själv. Trodde sista kvarten igår på jobbet att det var kört för jag började helt plötsligt må räv, men det gick över. Kom på sen att blåbärsgröt till lunch och kräm till middag inte är så näringsrikt och fuskar jag så med maten kan jag bli rätt illamående när jag blir hungrig och det förklarar ju även den hemska huvudvärken jag fick på aftonen. Om inte annat så inbillar jag mig att det berodde på det :) För det är inte direkt så att jag kunnat undvika smittriskerna. Det har blivit en hel del närkontakt med magsjukepatienter. Men, men, det är bara att gilla läget och se vart det leder. Till veckan blir det väl att för 3:e gången storstäda övervåningen...tacksamt med M är ju att han är lite lättare att isolera än de små var. 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards