heldum

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Nina - 12 juni 2010 04:59

Vilken h-vetes jävla natt!!! Nej, jag har inte nyss vaknat....jag är inte f-bannad över att måsta stiga upp kl 5 på morgonen. Jag är jäkligt f-bannad över att ha varit vaken sen klockan 3!!!! För tydligen ska man inte sova den tiden och tydligen ska man inte sova nu heller. Jag har ett uruselt morgonhumör och det spelar ingen roll hur charmig T är den här tiden på dygnet...MAN SKA INTE VARA VAKEN NU!!!!!! Så det är väl bara att köra på för snart kommer väl nästa. Jag har annat för mig än att sova på dagarna så det är väl bara att sitta här och längta till ikväll då jag kanske kan få gå och lägga mig. Klockan tre är tydligen nya innegrejen här, för det är inte första gången och får man inte henne att somna om på en gång blir det ett h-vete!!!! Tack för att den här helgen är förstörd...och NEJ jag är inte bitter!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards