heldum

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Nina - 7 juni 2010 12:47

Bar flyttkartonger igår...många trappsteg blev det!Men vi var en hel drös så det gick rätt snabbt och smidigt. Till huset kom dom sig...och vilket mysigt hus dessutom! Jag gillade verkligen planlösningen. Klockan var mot halv åtta innan vi var hemma och det kändes verkligen i kroppen att man gjort en ansträngning. Däremot kunde jag ju då inte somna när jag väl gick och la mig. Kändes som jag hade myror i benen, så jag låg där och vände och vred och lyssnade på snarkningar bredvid. Efter nån timme började S gny från sitt rum. Benvärk! Inte så konstigt som hon säkert hade sprungit hos farmor. Eftersom jag liks var vaken och pigg satte jag mig med henne en stund, men då vaknade ju T av allt liv. Kände mig som en jojo när jag for mellan sängarna. Helt plötsligt höll då S på att  kissa ner sig så då blev det toaletten och T somnade under tiden vi var där. Men då ville ju S inte gå och lägga sig i sin säng så hon fick krypa ner hos oss. Förstod att hon skulle slockna rätt fort så jag väntade till hon sov djupt och så bar jag tillbaka henne. Då var kl runt 00:30-01:00. Lyckades tillslut somna och då sov jag hårt. Vaknade av att Mange stod inne hos T och pratade med henne medan hon skrek för full hals. Vad hon fått för sig vet jag inte, men jag sa att han skulle ta henne till sängen åsså la han henne på min arm. Vaknade igen vid halv fyra att vi sov gott allihop. T fortfarande på min arm så jag var rätt stel i kroppen. Bar tillbaka henne och skyndade mig att somna om. Ett par timmar senare var det dags igen, då vaknade båda tjejerna och ingen av dom skulle sova nå mer. Usch, va trött jag var. Innan M for till jobbet gick jag ner och la mig i soffan och blundade en stund, låg kvar sen när han farit också. Hade mer än gärna legat kvar flera timmar till, men T sket och jag började bli döhungrig. Nu är jag då igång och ska nog ta mig genom dagen och inte kommer jag säkert att få mig i säng ikväll nå tidigare bara därför.  

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards