heldum

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Nina - 4 juni 2010 14:59

Men jag sitter här vid datorn och blev så rastlös. Har massa annat jag skulle kunna ta itu med, men när jag liks satt här och ingen störde mig för tillfället så blev jag kvarsittandes här. 

Har anmält T till förskolan idag. Känns helt sjukt, hon är ju så liten, men det är ju några månader kvar ändå. Dom kommer att måsta gå på olika förskolor på två helt olika ställen så jag gruvar mig redan för all tid som kommer att gå till att hämta och lämna. Orkar inte dra allt vad jag tycker om det, utan det är väl bara att gilla läget.

Var på BVC igår med T och hon växer på som hon ska. Fast nu ljög jag, det var i onsdags vi var där. Av nån anledning har gårdagen fallit bort ur min värld.

Försöker få tag i en på jobbet och höra om jag kan få mitt schema hemskickat så jag vet hur jag jobbar när jag börjar om. Det är också några månader bort, men jag och M ska pussla lite när jag börjar om så det kan ju vara bra att veta hur han ev. ska vara ledig. Han måste ju meddela sitt jobb. Såg att jag hade jätte mycket semester så jag funderar på att ta ut lite semester i sommar istället för fp. Måste höra om det också. Men får inget svar...det är ju fredag.

Brandskyddskontroll imorse. En lång och spe karl med gigantisk mustach! Han såg verkligen ut som en sotarmurre. Allt var då ok, men en fet räkning (sägs det) kommer det väl ändå. Tror han var nån sotare så jag fattar inte varför brandskyddskontrollen inte kunde göras när sotarn var här för nån månad sen. Kommunen behöver väl in en extra slant.

Club 27 ikväll eller inte??? Känner mig inte direkt sugen, men samtidigt skulle det vara kul att gå ut. Orkar bara inte riskera att vara bakis imorgon. Har inte ens kollat om jag har skjuts. Har försökt få tag i A som bara ignorerar mig :) och höra om hon bestämt sig. Det har också en avgörande betydelse för vad jag kommer att bestämma mig för. Festa...inte festa...festa...inte festa...Får grubbla ett tag till.

Söndag ska vi bära flyttkartonger. Då får vi igen för dom gånger vi har bett om hjälp :)

Har fått M att gå med på att flytta runt lite möbler. Skulle ha gjort det själv om det inte vore för att en bokhylla på övervåningen ska flyttas ner och det klarar jag inte, även om jag släpat den där kolossen runt i alla olika lägenheter jag haft alldeles själv. Men med lite våld löser man det mesta. Däremot HATAR M den där saken och kommer antagligen att HATA hela världen under tiden, men det brukar gå över fort. Jag är bara så fruktansvärt less på kaoset som alltid råder i lekrummet.

Så, då har jag hunnit skriva om allt och inget, men nu måste jag lyfta arslet från stolen för T har hittat en begagnad blöja som hon börjat äta på. Fast jag ser nu att hon dumpat den och gett sig på rånresterna som fanns under hennes stol istället. Det var väl kanske ett bättre val.

Idag är det fredag och då kommer älsklingen hem redan halv fem. Och det är ju bara en timme kvar :D Me like!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards