heldum

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Nina - 2 maj 2010 09:17

Oj, vilken sovmorgon för hela familjen! T vaknade 08:37 och en stund senare kom S, trodde inte klockan stämde. Jag fick sovmorgon igår, så idag var det min tur att stiga upp, men det blev inte så tidigt ändå. M sover fortfarande. Däremot har vi haft T i våran säng hela natten. Just när jag höll på att somna igår vaknade hon och var jätte tät. Efter ett par vändor bäddade jag ner henne hos oss, då var det lättare att hålla högt under huvudet. Däremot så har jag ju då vaknat titt som tätt inatt när hon flämtat till och jag har fått lägga upp henne på kudden igen...dom ligger ju inte så stilla dom  här små. Upptäckte föresten igår att hennes tredje tand kommit fram och att en fjärde är på väg...dock inte framtänderna uppe, utan tänderna bredvid framtänderna nere. Fick en syn framför mig om att alla hennes tänder nere kommer först...haha...se underbettet framför er!


















Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards