heldum

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Nina - 15 november 2010 12:13

Blev en massa farsdag igår, utspritt lite överallt. Först väckning av en pappa på sängen här hemma. Sen bar det iväg till M-backe till svärfar. Lunch. Date med goda vänner i Erikslidsbacken. T och M fick stanna på M-backe, medan jag och S åkte lite kälke. Blev dock inte så länge då schemat var ganska fullspäckat. Men trevligt att Saga fick leka lite med killarna och jag hann prata en stund med de andra. Re-date nästa söndag i en annan backe. Mellis på M-backe innan avfärd mot Byske igen för nästa pappa. Där blev det pizza och tårta. Tror inte vi gjorde annat än åt igår, men gott var det. 

Idag är jag allt annat än fräsch. En gång i tiden så var det bra när förkylningen äntligen bröt ut med feber och hela baletten. Nu för tiden är ju ingenting normalt. Nu när förkylningen brutit ut med feber avslutar jag visst med en dunderförkylning. Är snorig, hängig, ont i halsen mm. Men det är bara att bita ihop för nu väntar 3 långa nätter att jobba...längtar inte!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards