heldum

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Nina - 10 november 2010 12:50

Trots snömängden som föll i fjol så var jag inte riktigt less förrän där i mars typ. I år är jag less idag! Har väl fallit en dryga deci sen imorse. Eller fallit och fallit. Om då eländet kunde falla rakt ner, men NEJ, det ska driva fram, och åt vilket håll det än driver så ska det alltid driva in på bron och dörren. Har just kommit in från min 1,5 timmes skottning och inser att innan aftonen kommer det inte att synas och det är bara att he sig ut igen. Dessutom har inte plogbilen passerat nångång så när den väl behagar att göra det så kommer vi att få en rejäl plogkant in på gården. Men nu har jag då i alla fall gjort dagens träningspass och skulle mer än gärna hoppa i duschen, men eftersom snön fortsätter falla (driva) så blir det nog som sagt ett till träningspass i afton och då kändes det lite lönt att rengöra sig nu.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards