heldum

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Nina - 12 november 2010 18:22

Oj, nu slog tröttheten till igen. Det går som i vågor. Men vi har tagit oss genom dagen utan större bekymmer och nu är vi snart i mål. I säng med kidsen, ta var sin hörna av soffan, trycka lite ostkrokar och se Idol. Återstår att se hur länge ögon orkar hålla sig öppna...

Av Nina - 12 november 2010 11:56

...vad det är synd om oss idag! Febern som S hade i tisdags slog till mot oss andra igår. Jag, M och T var tre utslagna hjältar hela kvällen. Tack och lov tyckte de underbara små att vi skulle sova imorse. S kom 8:10 och slog igång barnprogram, 8:40 började T babbla på i sin säng. Sen fick vi ligga och dra oss till efter nio. Fast efter lite välling och frukost blev det soffan där jag och M faktiskt har fått ligga och se en film - "Äntligen Midsommar" - lite smårolig faktiskt. Nu sitter S uppe i våran säng och ser film, T ska snart ut och sova, så jag och M får placera våra rumpor i soffan igen. Frågan är bara vem som orkar gå ut till vagnen med T??? Tror det blir jag. Och sen ett stort TACK till pappa som kommer nångång i afton med det som saknas i kylskåpet! We like!!!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards