heldum

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Nina - 9 november 2010 14:54

Fick en present igår...både för att min man var något peppad och inte kunde hålla sig och för att han tycker jag är sån. Det var ju faktiskt riktigt gulligt!

  

Av Nina - 9 november 2010 14:37

Tror jag kan ge mig på en säkrare rapport nu. Magsjuka eller inte...det vet man ju aldrig riktigt säkert, men hon har då ätit både smoothie, macka, makaroner och korv utan några problem. Så vi hoppas på det bästa och är glada att hon inte har ont i magen längre.

Av Nina - 9 november 2010 10:13

Inatt gjorde S som hon gjorde för två veckor sen och kräktes mitt i natten (fast inatt var det mot morgonsidan). Då blev det inge mer utav det, men den här gången slog febern till. Hon har lätt för att kräkas när hon är risig i kroppen så jag tror inte det är någon magsjuka...vänta...låter det vara osagt...saften kom just upp igen. Återkommer med säkrare rapport.

Av Nina - 9 november 2010 10:08

Haha, bra Nina! Har misstänkt länge att T's 7 tänder varit på väg att få ännu mer sällskap. Igår upptäckte jag av en slump att hon fått FYRA tänder till! Men eftersom våran dotter inte verkar vara riktigt normal när det gäller tänderna så har hon alltså fått alla fyra tänder längst in på var sin sida. Men den 4:e tanden fram nere verkar inte vilja dyka upp, så hon får leva ett tag till med sitt sneda flin :)

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards