heldum

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Nina - 9 december 2010 13:33

Jag tror på... 

...nått sorts liv efter döden 

...den stora kärleken

...mig själv

...en god jul

...mina underbara troll

...ett gott nytt år

...att det finns något gott innerst inne hos alla

...fröken ur

...gamla huskurer

...en god natts sömn

...kreativiteten

...Jay som vinnare i årets Idol

...vinst i ladan på lördag

...varma kläder ute

...min älskling


Jag tror inte på...

...väderleksrapporterna

...djurplågeri

...Pirate Bay domen

Av Nina - 9 december 2010 10:18

Tänk om allt bara kunde ta ett ögonblick. Just nu känns det som om jag trampar ett steg framåt och två  bakåt. Fick inte ens in det här inlägget igår. Sånt som brukar ta en kvart tar numera flera timmar. Eller numera? Senaste 5 åren, men jag har fortfarande inte lärt mig. Kanske dags för mig att lära mig framförhållning??? 

Men på lördag blir det barnvakt och färdigställning av barnens sovrum. Tror till och med att vi har förberett allt så det finns hemma...eller inte än, men vi har planerat för det i alla fall. Sängen står i garaget och sen är det andra upp till Mange. Det kan ju bli spännande   . Älskling kom ihåg tapetbården, en liten roller och...öh...den där apparaten jag inte kommer på vad den heter...men en sån som man kopplar till datorn och lyser på väggen! 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards