heldum

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Nina - 13 oktober 2010 14:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 13 oktober 2010 14:14

Usch, vad jag fryser! Frös hela dagen igår, frös hela natten och har även idag legat och sovit med dubbla täcken. Det är fördelen med nattjobbet - man får sno alla saker i sängen som man vill när man sover där själv på dagen. Fast inget slår ändå att få stoppa in de kalla fötterna under täcket där M ligger. Kaminen var igång när jag kom hem imorse...mmm, så skönt! Men nu är det lika hurvigt igen. Huvva, huvva. Längtar inte alls efter någon snö, men det brukar ju ändå isolera lite grann så inte vinden och kylan går rakt igenom. Så för den skull får den väl komma. Vi kan väl vakna upp en morgon och det är 1 meter snö som är utplacerad på de rätta ställena. För minnet av fjolårets snöskottning får mig då att hurvas ännu mer!

Av Nina - 13 oktober 2010 08:25

Upprörd på jobbet. Tror jag ska sluta gå dit :) Alltid hittar man nå galenskaper som man inte fattar nånting av...och inte förstår man hur dom tänker...speciellt den där gruppen som vi kämpade en hel natt och försökte komma på namnet på. Det slutade med att det kort och gott blev gruppen...och vem fasiken är med i den där gruppen??? Om det inte tog så förbaskat mycket tid så skulle jag nog bli fackligt aktiv, jag är ju nyfiken och vill veta...inte bara en massa nja, men jo, kanske, vet inte bla bla bla. Nej, raka svar och inte en massa drammel däremellan så man ändå inte fattar ett skit och inser sen att man har desto fler frågor efteråt, som man i och för sig även inser att man aldrig kommer att få svar på...för dom svaren skulle antagligen kosta för mycket och då är det lika bra att dravla dit nått annat svar. Ja ja, jag är ju inom skellefteregionen och då är det helt rätt att mest sitta å klaga :) 

Men nu blir det sängen så jag orkar roa de små till älsklingen kommer hem.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards