heldum

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Nina - 9 oktober 2010 09:13

Är en stor bristvara i detta hus. Så idag blir det staden och letande av fönsterlampor som kan lysa upp huset lite mer nu när mörkret gör sig påmint. Jag önskar oss lycka till!

Av Nina - 9 oktober 2010 09:00

En tokpeppad storasyster hade väldigt svårt att hålla sig på jorden innan torsdagen skulle komma. Även på den dagen ville hon äta lunch redan kl 9 i hopp om att vi skulle åka efter lunch som jag hade sagt :)

  


Av Nina - 9 oktober 2010 08:53

Svängde förbi MIO i torsdags och som vanligt missade jag P, men det löste sig ändå och jag kunde gå därifrån med rätt takspotar. När vi flyttade köpte vi den runda varianten, som sitter mitt i taket.  

Vi pratade redan då om att köpa den långa, i samma märke, att ha ovanför diskbänken, men det blev aldrig av. Och sen kastade bästa vännen fram en förfrågan om bröllopspresent och då kom jag att tänka på den lampan som vi pratat om. Nu ligger den i alla fall här hemma. om än inte uppmonterad, men den finns här och ska nog få sig upp i taket innan helgen är slut. Tror det blir toppen. Har bara haft en fönsterlampa ovanför diskbänken, men just där är man ju oftast i behov av betydligt starkare ljuskällor.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards