heldum

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Nina - 18 april 2011 13:52

 


OK stämpeln på rumpan och så ses vi om ett år nästa gång!



Av Nina - 18 april 2011 09:30

...och inte 80-90! Att dom inte bygger dubbelfiligt hela vägen till Umeå??? Det finns så många segproppar ute på vägarna som inte hittar åt gasen på bilen och då är det desto mer irriterande när man blir fast bakom dom. Speciellt dom här nissarna som ligger på 90 (på 110-väg) när det är en fil och så fort det blir dubbelfil så ökar dom till 110. Hahaha, stackars barn i baksätet som har både en mor och en far som ALLTID blir irriterade på trafiken. Just idag är det nog han som kör som är mest irriterad. Jag har dykt ner med huvudet i datorn och koncentrerar mig på den. Tyckte det var lugnast så.


Nu ca 3 mil kvar.

Av Nina - 18 april 2011 09:02

Säsongens första grillning tog plats i Bergsbyn i lördags (skulle ha blivit hemma redan förra helgen om min älskade make hade idas stöka iordning grillen efter vintern). Hur som haver supergod oxfilé och mycket trevligt sällskap som utökades allteftersom.


Idén till lördagens grillning hade, som så många gånger förr, uppkommit i spelet på ICA torget där två köttgalna män tittade på varandra - ughade ut lite ljud - och så var saken bestämd. Dom må förstå varandra men det är inte alltid så lätt för oss andra runt omkring. När jag fick ett sms av A på fredagkväll fattade jag nämligen ingenting, då den ena grottmannen hade glömt att förmedla planerna vidare till mig och speciellt glömt förmedla att jag och A skulle bestämma resterande detaljer. Men, men det ordnade sig ju fort ändå och det var varken första eller sista gånger det kommer att hända.

Av Nina - 18 april 2011 08:45

Idag blir det äntligen av. Visserligen måste vi åka till Umeå den här gången, men bara det blir gjort så. T ska på hjärtkoll. Hade en tid i februari men då blev dr A sjuk så det blev uppskjutet...till idag. Tror egentligen inte att det är något fel på henne, men efter vinterns utdragna sjukdomar kommer ändå tankarna om det kan vara förträngningen som kommit tillbaka så pumpen jobbar på högvarv. Men det kommer vi hur som helst få svar på idag så just nu känns det bra.


Passar på att luncha med C & R när vi liks befinner oss där. Vi kom på igår att vi inte pratat sen jul/nyår nångång och jag hade missat vissa väsentliga uppdateringar. Så nu försöker jag komma på vem mer som ska ha barn/har fått barn/flyttat/skaffat partner/förlovat sig mm och som inte uppdaterat det på fb :)

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards