heldum

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Nina - 12 april 2011 15:58

Har satt i den första av de nyare Falk-filmerna i DVD:n i sovrummet. Inte det optimala som sovarfilm - inte optimal alls - för det var ett tag sen jag såg den så jag blir ju så nyfiken av att bara ligga och lyssna, dessutom höjer den pulsen med spänningen. Men jag har då lyckats somna varje kväll sen i lördags ändå. Satte i den i lördagsnatt, efter min pubkväll, för jag var så less föregående film som rullat i DVD:n ett bra tag och den där var den första jag hittade i filmröran. Det brukar ju ta ett tag innan vi lyckats traggla igenom sovarfilmen eftersom vi båda oftast somnar rätt fort, så den här filmen lär nog få rulla på ett tag ändå. Och han är ju inte så ful att titta på, synd bara att jag rätt fort brukar ta av mig glasögonen och bara lyssna till jag somnar :)


 



Av Nina - 12 april 2011 15:46

Jämfört med igår så blev det inte alls nå roligt väder idag. Vaknade till mulet, dimma och kyla imorse med värkande hals och kittlande näsa. Lämnade stan och jobbet vid tolv idag och en framsprickande sol, men åter hemma igen var det fortfarande lika mulet och dimmigt. Den där stora vattenpölen (pappas syn på havet) är inte alltid så bra och kan verkligen dra in skitväder. Nej, igång med kaminen blev det för kylan hann tränga in i märg och ben, och så tror jag att jag ska göra som barnen - krypa under en filt.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards