heldum

Alla inlägg under juni 2011

Av Nina - 15 juni 2011 07:37

2 arbetspass kvar! 

Av Nina - 13 juni 2011 17:20

Flygande Astrid - Flygande Jakob utan banan

Av Nina - 13 juni 2011 10:43

Sen är det semester!!! Åh, vad jag längtar såååå

Av Nina - 13 juni 2011 10:22

Mulet, kallt och blåst...och vad märker man då (efter 1 veckas högsommarvärme)? Jo, att huset är fruktansvärt ostökigt och skitigt. Perfekt städarväder. Om det inte vore för den här lilla som hela tiden ska hänga i byxbenen och gnälla. Försökte börja mäta och klippa sängkläderna som vi köpte på IKEA (i dubbel-täcke-storlek), men jag höll på att bli tokig på att hon hela tiden slet i tyget så fort jag fått det rakt. Grrrr!!!! Känner mig oerhört frustrerad över dom saker jag VILL göra men som jag inte kommer nån vart med. Bara att vänta till hon somnat. Men tur att det är semester för oss båda snart så ska jag nog se till att få saker och ting gjorda. Förutom dagens syprojekt väntar två olika snickarprojekt som jag längtar och ser framemot.

Av Nina - 10 juni 2011 19:34

Hade lovat Saga stranden när vi kom hem från stan och det var väl tur det. Åh, vilket underbart kvällsdopp det blev!


   Liten och stor på väg


   Så vindstilla och spegelblankt


   Låg i vattnet i säkert en  kvart och ändå frös vi inte


   Dopp för alla - även om det blev lite mer ofrivilligt för denna lillskit som råkade "lamla"


   I väntan på att få upp alla ur havet


Mmm, me like! Hoppas på många flera såna här underbara kvällar närmaste månaderna.






Av Nina - 10 juni 2011 19:13

Studenten idag för många -92:or, bland annat systerdottern. Vi är så  stolta över dig att du tog dig till denna dag! 


  Josefin


   Saga väntar i hettan


  Trött Tuva som vägrade sova. Slocknade tillslut på vägen hem vid 16-tiden.


  Josefin och Jorun på väg in på torget.


Sen blev det picknick i parken innan hemskjutsning av en trött student som skulle sova en stund innan  kvällens aktiviteter.

Av Nina - 10 juni 2011 19:08

Jag må kanske inte se ut att njuta men just nu är livet underbart!


 

Kvällsol på altanen med en (tyvärr inte alltför kall) öl

Av Nina - 7 juni 2011 21:46

Sprang på dom här på Åhlens härom dagen och jag tyckte dom var bara så mysiga. Skulle passa jätte bra i min plan över altanen. Finns fler färger att välja på, men jag tror det pendlar mellan svart eller rött.


 



 


Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards