heldum

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Nina - 7 juni 2011 21:46

Sprang på dom här på Åhlens härom dagen och jag tyckte dom var bara så mysiga. Skulle passa jätte bra i min plan över altanen. Finns fler färger att välja på, men jag tror det pendlar mellan svart eller rött.


 



 


Av Nina - 7 juni 2011 21:04

Hade tänkt göra ett ryck med bloggen, men det var lättare sagt än gjort. Vet inte hur jag känner för typsnitten så jag ska känna på det ett tag och sen kanske ta itu med resten. Nu är det ju sommar så datatiden blir inte lika omfattande. 

Bara att komma med åsikter.

Av Nina - 7 juni 2011 16:33

Hade egentligen tänkt att ta itu med middagen nu på en gång, men så fort främmandet for hade den mindre andra planer. Hon skulle visst bara sitta i mitt knä och peta mig i munnen. Så jag blev sittande här med datorn istället. Får göra några snabba ryck lite då och då när hon kommer på annat, men så fort hon ser mig vid diskbänken blir hon hysterisk och ska mysa igen. Nu försvann hon till hallen så nu är det dags att rycka igen. Bye bye.

Av Nina - 7 juni 2011 11:05

Sol - moln. Men temperaturen är ändå rätt behaglig idag trots att det fortfarande blåser ostligt. Det pratas ryssvärme och det diggar jag hårt. Håller alla tummar och tår. En varm och lång sommar skulle ju inte sitta helt fel. 

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards