heldum

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Nina - 12 maj 2012 07:26

Ikväll blir det grillning. Klippte ut ett recept för några veckor sedan och har längtat sen dess. Inte alls något invecklat men grill är ju grill och jag har haft jobbarhelger så det har inte kunnat bli något av det.


Men först har jag en massa planer för en helt planlös dag. Blir släp till stan för inhandling av virke, gräsfrön, torv och träolja...men dessvärre ligger min energi lite före sin tid. Varken affärer är öppna och alla är inte ens uppstigna här i huset. Men energin finns ju där ändå så nu ligger tankarna på om jag rent ska klä på mig och gå ut (efter frukosten så klart) och städa uterummet för eventuell premiärmiddag där i afton. Men då skulle jag ju vilja ha oljat altanen innan jag tar ut utemöblerna, men där har jag ju varken träoljan än eller en altan som är rengjord för att oljas. Ssom vanligt ska jag göra det mer invecklat än det är. Lösningen är ju egentligen jätte enkel, möblerna är ju inte tyngre än att de går att flytta igen senare när det behövs. Så skit i oljan och gör sommarfint i uterummet....jo så får det nog bli! Men då måste det bära av till frukostbordet först.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards