heldum

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Nina - 24 augusti 2011 07:38

Blev en snabb sväng in på Lindex igår med ett enda syfte: hitta kläder till Saga. Tjejen som vuxit ifrån sig själv. Kom ut därifrån, glad och nöjd, med 3 par byxor och 2 tröjor till henne. Så nu kanske vi inte behöver ha panik några veckor framöver i alla fall.

Av Nina - 24 augusti 2011 07:27

Låg en katalog på köksbordet förra veckan. Tittade på Mange och han förstod snabbt att nu kan det bli dyrt. Älskar att beställa allt möjligt därifrån. Men jag har en procedur. Jag börjar alltid med att märka ut ALLT jag vill ha, sen inser jag att "shit, vad dyrt det här blev", så då är det bara att börja gallra till jag är nere i en mer vettig summa. Det är i sluttampen av detta jag befinner mig nu och det är alltid svårt att välja bort dom där sista prylarna som jag egentligen jätte gärna skulle vilja ha. Men nu måste jag ta och bestämma mig så att jag får iväg beställningen någon gång. Jag vill ju gärna få hem paketet också...helst igår.

Av Nina - 24 augusti 2011 07:19

Vaknade 02:08 av att jag hade en tjej, modell större, liggandes tätt intill mig. Ja ja, tryckte undan henne lite och la mig på sidan längst ut på sängen. Hann väl just så pass stänga ögonen så började nästa gallskrika från rummet bredvid. Åååååh! Hon gick inte att lugna alls. Tog där och då beslutet att ta henne och lägga oss i Sagas säng som ju stod tom. Så där hamnade vi istället och kunde sova vidare. Det var väl rätt okej förutom att madrassen är gjord för lätta små barn så nu på morgonen känns kroppen lite stel. Jag är ändå mycket nöjd med att vi förra vintern tog beslutet att köpa en stor säng till Saga, just för tillfällen som dessa.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards