heldum

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Nina - 8 augusti 2011 15:50

Första och förhoppningsvis den sista skitväderdagen för den här sommaren. Det har regnat konstant hela dagen och det blåser så träden slår i backen. Låg ett över vägen för ett tag sen. Trädet låg rakt över telefonlinjen, men den höll trots att den var uttöjd ända ner mot marken. När traktorn tog bort stammen sprättade tråden upp igen. Sega rackare det där. T hade i alla fall jätte kul där ett tag när hon kunde stå och titta på traktorn.

Så idag har vi varit inne. Två snabba besök ute för att plocka bort kartongen med saker som stod under carporten och som så klart var jätte blöt. Och ett besök för att ställa upp blomlådan som blåst omkull. Mycket kraft i vinden kan jag konstatera. Tror jag håller mig inne resten av dygnet annars är väl risken att man får nånting rasandes i huvudet.

Av Nina - 8 augusti 2011 15:40

Ja, man säger Blue and yellow.

Det gör man vist.

Jag sa ju det.

Det gjorde jag inte.

Det kan du vara själv.

Ja, Red and Green.

Så säger man vist.

Hejdå


Jag runt 9 år kanske och jag har inte en susning vad det där handlar om. Tillräckligt viktigt för att skriva ner det tydligen...

Av Nina - 8 augusti 2011 12:24

Regnet öser ner åt alla håll och jag fastnar vid datorn...och självklart på massa tyger.


 

Romance på Åhlens 149 kr metern

Vill ha i sovrummet!

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards