heldum

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Nina - 28 december 2012 12:54

Har ett tag verkligen velat ta itu med lekrummet och göra om där. Barnen vill ändå aldrig vara där och leka själva, så vi har successivt flyttat leksakerna därifrån upp till deras rum. Jag däremot använder det när jag ska sy/pyssla. En gång i tiden hade vi en fåtölj där också som jag, en dag som denna, verkligen saknar. -25 ute, kaminen sprakar och få krypa ihop under en filt i fåtöljen och bara mysa. Så min tanke var att göra ett kombinerat pysselrum till mig och mysrum. Vet precis vilken tapet jag vill ha, dessvärre har jag inte hittat den än, så än så länge finns den bara i mitt huvud. Men så idag kom jag helt plötsligt på vad jag på ett ungefär vill ha och mysa i framför kaminen. Började kolla runt lite på nätet och hittade denna på blocket...


     


Vid första anblicken rätt gräslig, men med lite idéer i huvudet kändes den helt perfekt. Nu finns den dessvärre i Umeå och vi ska inte dit förrän i slutet av januari. Så jag tror jag måste fundera en stund och kanske kämpa en del för att få Mange med på mina planer =)

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards