heldum

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Nina - 7 juli 2011 08:57

Sista packningen in i husvagnen så drar vi...känns som jag glömt en massa (antagligen tvärtom), men är det något livsviktigt så är vi ju inte alltför långt bort eller så kanske nån av de 90 andra mysiga människorna har den saken...


Så vi ses sen!

Av Nina - 7 juli 2011 08:49

Men glaaad! Var till optikern för 2-3 veckor sedan för att skaffa nya linser. Min styrka i det märket var slut, men det skulle bara ta några dagar att beställa hem. Nu har det som sagt gått liiite längre och inga linser har synts till. Mina enda endagslinser jag hade (sen jag var på synundersökningen) har börjat tjorva (= bli gamla) så jag hade verkligen hoppats att dom skulle komma snart. Igår drog vi in till stan och jag tänkte att dom måste ju ändå ha kommit, att dom bara glömt skicka sms till mig....men icket. Däremot var det ingen diskussion om saken, gratis i handen fick jag ett paket med 15 par linser så jag skulle klara mig till dom nya kom (kupningen var lite annorlunda, men det skulle inte vara några problem), men det tyckte jag ändå var schysst. Så nu kan jag se bra igen och butiken är förlåten.

Presentation

30+, 2 barns mamma och gift. Älskar att sy, snickra, pyssla...ja, allt sånt där produktivt. Försöker bara få tiden att räcka till :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

GÄSTBOK

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards